10 Mart 2015 Salı

Yalçın Tosun





Merhaba Sevgili Takipçim ;
Öncelikle sizlerden özür diliyorum elimde olmayan sebeplerden dolayı Şubat ayı yazarımı yazmam bu kadar gecikti...Bu ayın yazarı  genç yaşına rağmen 3 kitap yazmış ve çeşitli ödüller almış sevgili Yalçın Tosun ...Bu arada unutmadan kendisi Kitapağacı Ankara 14.buluşması konuk yazarı buluşma 14 Mart Cumartesi Ankara Sürmeli Otelinde Rezervasyon için detaylar instagramda = kitapagaci  - pinuccias ve mikrobikkkk in profillerinde ....



Ve şimdi sıra size ayın yazarının kısa bir biyografisi ve okuduğum 2 kitabı hakkında fikrimi yazmakta  ...

Yalçın Tosun, 1977 yılında Ankara'da doğdu. Galatasaray Üniversitesi Hukuk Fakültesi mezunu olduktan sonra aynı üniversitede özel hukuk doktorasını tamamlayan Tosun, İstanbul Bilgi Üniversitesi Hukuk Fakültesi'nde öğretim üyesi olarak çalışmaktadır.
Yalçın Tosun, 2009 yılında Yapı Kredi Yayınları tarafından yayınlanan Anne, Baba ve Diğer Ölümcül Şeyler adlı ilk öykü kitabıyla 2011 Notre Dame de Sion Edebiyat Ödülü'nü kazandı.
Yalçın Tosun, Peruk Gibi Hüzünlüadlı ikinci öykü kitabıyla 2012 Sait Faik Abasıyanık Hikâye Armağanı'na layık görüldü.
 
Yazarın Kitapları ...
Anne, Baba ve Diğer Ölümcül Şeyler 
Peruk Gibi Hüzünlü
Dokunma Dersleri



Ben şu ana kadar yazarın iki kitabını okudum Anne , Baba ve Diğer Ölümcül Şeyler ile Peruk gibi hüzünlü ... Kitapların ana teması  Eş cinsellik ve Ensest  evet toplumumuzun kanayan yarası kişiler maalesef özgürce cinsel kimlikleri ile yaşayamıyorlar yada aile bireyleri tarafından zorla yaşatılanlara ses çıkaramıyorlar 2 kitabıda okurken çok düşündüm benim için çok zor okunan 2 kitaptı çünkü her sayfası acı doluydu ....


Herkese keyifli okumalar 
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder