14 Nisan 2016 Perşembe

Kalbime Fısılda - Dilek Taygun




Merhaba;
Son okumasını yaptığım kırık bir aşk hikâyesi olan “Kalbime Fısılda” kitabının yorumu ile geldim…
Ünlü, başarılı, zengin ve yakışıklı iş adamı Ömer ATAY gücüne güç, parasına para katmak için dedesinin vasiyetinde yazan şartı kabul eder…  Hiç görmediği, tanımadığı taşrada yaşayan Buket SAY ile evlenecektir…

Buket SAY yaşlı annesi, babası ile birlikte kendilerine ait küçük çiftlikte yaşıyordur… Bir akşam gelen iki adamın babasına verdiği bir mektup sonrası zor bir karar onu bekliyor… Ya Ömer ATAY ile evlenecektir, ya da babası hapse girecek ve küçük çiftlikleri ellerinden alınacaktır… Ve Buket o gece kararını verir artık Buket ATAY olacaktır…

Buket için Ömer’le evlenmek ölmeden mezara girmektir… Ömer kalpsiz, ruhsuz adam peki Buket’le evlendikten sonra, onu öptükten ve kokusunu duyduktan sonra buz tutmuş kalbi eriyecek mi gerçek aşkı öğrenecek mi?


‘ İnanmaz gözlerle karşımdaki adama bakıyordum. Bir insan ancak bu kadar duygusuz olurdu. Yumruk yaptığım ellerimden birini kalbinin üzerine koydum. “Burada olan şey sadece bir et parçası.” Ömer’in dudakları alayla kıvrılmıştı. “Bunu anlaman ne hoş!”
Bir şey söylemedim. Elimi kalbinin üzerinden çekecekken Ömer’in eli izin vermedi. “Buket… Ben kendi karanlığımda kaybolmuş bir adamım ve sen benim karanlığıma bir ömür mahkûmsun.”  ‘

Eğer sende okuyup bu aşkın şahidi olmak istiyorsan bu kitabı hemen al… Kitap çok yakında raflarda yerini alacak…

Sevgiler;
Çilek Kız…

2 yorum: