18 Ocak 2016 Pazartesi

Ankara Kitap Fuarı






10. Ankara Kitap Fuarı izlenimlerim

Fuar tek kelime ile vasattı Sahaflar kısmında çok fazla vakit geçiremedim Astım hastası olduğumdan ayrıca çok fazla yayın evi yoktu olanlarda  burnundan kıl aldırmadılar  Özellikle İletişim Yayınları  ... CAN Yayınları  tenezzül edip fuara gelmemişti bile Bir standa 3 sıra kitapları vardı ki aradığımız kitaplar yoktu bile...  Ama Fuarda kalbimizi fetheden yayın evileride yok değildi... 


Martı Yayınları Sevgili GAMZE hem güler yüzü , tatlı dili , indirimleri ve hediyeleri ile gönüllerimizi Feth etti ... 

Ephesus Yayınları Standından Alışveriş yapmak listemde yoktu ama  stand da Osman Aysu'yu görünce o bana Polisiyeyi sevdirmiş kişi  tanışmayı , sohbet etmeyi  çok istediğim bir yazardı ve tanıştım... Kendime DEVLET SIRRI 'nı alıp imzalattım yayın evi'de bana VAHŞİ TUTKU'yu hediye etti ve onuda imzallattım ... Fuarda en mutlu olduğum anlardan biri OSMAN AYSU ile tanışıp sohbet ettiğim andı ...

 
Pegasus Yayınlarınının indirim oranı %25 di ama ben pazarlık yapıp  yeğenim için o indirim oranını %30 yaptılar ...

Nemesis'ten arkadaşımın kitaplarını aldım 7 kitap 70.TL iken bizden 65 TL  aldılar  ...

Tüm vasatlığa rağmen  Kitap kokusunu duymak kitap dostları ile aynı havayı solumak çok keyifli idi.

Sevgiler 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder