23 Ekim 2017 Pazartesi

Kayıp Şehir Serisi - Selvi Atıcı




        
Kitap Adı         : Kayıp Şehir Serisi
Yazarı              : Selvi Atıcı 
Yayınevi          : Nemesis
Türü                : Roman
Puan                : Kimliksiz - 5 / 5 
     Pinokyo'nun Rüyası - 5/5 
     Gitme - 5/5 
     Kalbim Sende Kalmış - 5/5 

Merhaba,
Kayıp Şehir Serisi kitap yorumumla geldim. Selvi Atıcı merak ettiğim, okumak istediğim arkadaşlarım tarafından çok övülen bir yazardı. Ama ben çok övülen kitap ya da yazar okuyamıyorum. Çünkü; beklentim yüksek olur ve büyük ihtimalle beğenmem korkusu vardı. Ama bir yandan da merak ağır basıyordu. Derken Selvi Atıcı’nın ‘Pinokyo’nun Rüyası’ kitabını geçen yıl sevgili Nurcan’dan (@dortgozkedikiz namı diğer)  bana yeni yıl hediyesi olarak geldi. Ama okumak için beklettim. Derken kitabın serinin ikinci kitabı olduğunu öğrenince seriyi tamamlama derdine düştüm. Okuoku’nun yaptığı kampanya ile yazarın tüm kitapları aldım. Ve Ekim ayı okuma programımı kayıp şehir serisi ile başlattım. Kesinlikle Selvi Atıcı’yı okumak için geç kalmışım. Kalemine, anlatım diline bayıldım. Hikâyeleri, kurguları muhteşem… 4 kitap bir solukta bitti. Ertesi sabah işe gideceğimi bile bile uyumadım kitabı okudum. Merak, heyecan beni sardı. Efendim birtutamçilek’ten naçizane tavsiye siz de bu kalemle tanışın. Eğer seri ile başlamak istemezseniz YARASA tek kitap onunla başlayabilirsiniz. Şimdiden keyifli okumalar. Bu arada tavsiyem ile alıp okursanız lütfen yorumlarınızı benimle paylaşın…

Not: Yayınevi edisyon konusunda biraz daha özen lütfen. Bu kalem özeni hak ediyor.

Sevgiler,


Kimliksiz

Deryal Yiğit, 14 yaşında onları çalıştırıp paralarına el koyan adamı ölüdürüp hapse girdiğinde bir kimliği olmuştur. O yüzden lakabı Kimliksiz. Biraz şans ve bolca çalışkanlıkla Kayıp Şehir adında bir gece kulübü ve lojistik firma sahibi (Tırları ve yük gemileri vardır). Karanlık işlerden ve adamlardan uzak durmak için elinden geleni yapar.

Bir gün kulübünde bir adam tarafından taciz edilen Burcu’yu görene kadar aşkın ne olduğunu bilmiyordur. Burcu, kim ve neden Deryal’in peşinde.

Peki ya Deryal’i arayan kimliği meçhul adam kim?
Birde Âdem ve Şirin var ki… Deryal’in ortağı Âdem ile organizasyon sorumlusu Şirin efsane bir çift…



Pinokyo'nun Rüyası

Başarılı, yakışıklı, yardımsever, çalışkan cerrah Ömer ile güzel, zeki, bahtsız Gazel’in hikâyesi.
Yoğun bir günden sonra eve gidip uyumayı planlayan Ömer İstanbul trafiğinden ara sokaklara girip kaçmaya çalışırken aracının tavanına düşen Gazel ile hayatı değişir.

Önce Gazel’i iyileştirir ardından da kalbinin kapılarını sonuna kadar açar.
Gazel’in o aracın tepesinde ne işi vardır? İntihar mı etmiştir yoksa atılmış mıdır? Gazel’in hayatındaki sırları öğrenmek için Ömer çok uğraşacak. Peki, ya Ömer’in hayatındaki sırlar…


Gitme

Deryal Yiğit’in oğlu Tunç Mirza ve Adanalı köklü bir ailenin kızı Hayat…

9 yaşında çok sevdiği babasını kaybetme korkusu yaşayan Tunç Mirza bir daha kimseyi bu kadar çok sevmeyeceğine dair yemin eder.

Hayat, platonik âşık olduğu Mirza’yı adım adım izler. Ama Mirza onu bir kez bile görmemiştir.
Bir akşam ev arkadaşı yeni sevgilisi ile tanıştırmak için onu zorla dışarı çıkarır. Erdem bir arkadaşının da orada olacağını söyler. Hayat gittikleri kulüpte Erdem’in arkadaşının Mirza olduğunu görünce sakarlıkları ile kendini rezil ettiğini düşünür. O gece gereğinden fazla içen Mirza ise bu sakarlıklarla çok eğlenir. Hayat’ı alıp evine götürür sarhoş kafa ile birlikte olurlar.

Sabah uyandığında gece yaşananlar bir puzzelın parçalarıdır. Birleştirmek zordur. Sarhoşluğun yarattığı baş ağrısı ve çalan kapı… Kapının ardında kim var. Peki, gelen kişi Mirza ve Hayat’a neler yaşatacak. Bundan sonra hiçbir şey Hayat için iyi olmayacak…

Peki ya Mirza Hayat’ı kazanmak için neler yapacak?



Kalbim Sende Kalmış

Âdem ve Şirin’in oğlu Ali ile Ömer ve Gazel’in kızı Arya’nın Aşkı…

Âdem’in kendi gibi yakışıklı, şımarık ve ukala oğlu kendisine ortaokul sıralarında emanet edilen Arya’ya âşıktır ama aşkını itiraf etmek için onun üniversiteyi bitirmesini bekler. 

Ali ve Arya’nın birbirine olan aşklarını herkes biliyordur ama onlar hep aşklarının tek taraflı olduğunu düşünür.

Arya bir gün ani bir kararla Üniversite okumaya Amerika’ya gider.  Tam sekiz yıl. Bir anda neden böyle bir karar vermiştir. Peki, dönüşte ona eşlik eden Daniel kimdir.

Aşkları küle dönmüş müdür yoksa ilk günkü gibi alev alev midir?  

Heyecanın bir saniye eksilmediği bu kitapları okuyun derim.


Gri olan hayata inat pembe okuyoruz…














2 yorum:

  1. Gri olan hayata ınat pembe okuyoruz 👍Guzel soz. Son postuma beklerım.

    YanıtlaSil
  2. SELVİ ATICI İLE İLK OlARAK KİMLİKSİZ İLE TANIŞTIM. GERÇEKTEN MÜKEMMELDİ. SÜRÜKLEYİCİYDİ. KİTAP KALINDI AMA HİÇ SIKMADI. ŞİMDİ GİTMEYİ ALDIM HEYECANLA GELMESİNİ BEKLİYORUM.

    YanıtlaSil