8 Temmuz 2017 Cumartesi

Siz kitabınızı nereden alıyorsunuz?


Merhaba,
Uzun bir aradan sonra yine buradayım. Bu yazıyı yazma sebebim internetten yaptığım sorunlu bir alış veriş ile alakalı. Sizde bu gönderinin altına memnuniyetlerinizi ya da şikâyetlerinizi yazın…


Ben eğer indirim varsa ya da alacağım kitap sayısı fazla değilse iş yerimin yanındaki D&R dan ya da karşı kaldırımda bulunan Dost Kitapevini tercih ediyorum.  İş yerimin etrafında D&R, Dost Kitapevi, İş bankası yayınları ve Yapı kredi yayınları satış mağazaları var bu benim için çok büyük bir avantaj. Ama aynı paraya daha çok kitap almak için tabii ki interneti daha sık kullanıyorum.


Alışveriş yaptığım siteler; D&R, İdefix, Kitapyurdu, Okuoku, Kitapsihirbazı ve Bkm kitap.


İdefix ve Kitapyurdundan uzun zamandır alışveriş yapmıyorum. Ama yaptığım dönem her iki sitede de sıkıntısız ve mutlu alışveriş yaptım…


D&R; D&R’dan yaptığım ilk alışverişim sıkıntılıydı ama ondan sonra yaptığım alışverişler sorunsuz gerçekleşti. Hatta 16 Haziran 2017 de arkadaşımın hediyesi dijital hediye çekim karşılığı alışveriş yaptım. 8 kitap siparişi verdim 7 tanesi 3 gün sonra geldi. Sekizinci kitabımda bir gün sonra geldi. Güzel paketleme ve hasarsız olarak. Site üzerinden sipariş durumunuzu takip edebiliyorsunuz.  Yani son zamanlarda yaptığım sorunsuz bir alışverişti.


Oku oku; Uzun zamandır okuoku dan alışveriş yapıyorum. Kredi kartı ödeme, havale, kapıda ödeme hepsini kullandım ve başlarda yaşadığım ufak sıkıntılar oldu ama şu sıralar sıkıntısız alış veriş yapıyorum. Aradığımda ulaşıyorum, sipariş iptali yapabiliyorum.  Veya ürün satıştan kalkmışsa onlar bana mail ile bilgi veriyor iade için hesap numarası veya kart detayı alıp 3 iş gününde yolluyorlar.  Tabii ki bunlar hep mail üzerinden yazışarak yapılıyor. Paketlemesi özenli birde içine koydukları ayraçlar ve kahve ile gönlümüze taht kuruyorlar. Ayrıca oku oku’nun 9.90 lık kampanyaları kaçmaz… Site üzerinden sipariş durumunuzu takip edebiliyorsunuz.   Bu arada 75TL ve üzeri alışverişlerde kargo bedava.



Kitap Sihirbazı; Kitap sihirbazı ile yeni tanıştım Sevgili Aşkın Nur vesilesi ile. İki kere alışveriş yaptım, havale seçeneği ile ikisi de sorunsuz sonlandı. Kitap Sihirbazının’da harika 9.90lık kampanyaları var. Paketlemeleri çok güzel ve kargoları zamanında geliyor.  Bana söz verdikleri kupa var unutmadım onu da. Site üzerinden sipariş durumunuzu takip edebiliyorsunuz. Havaleyi yapıp dekontunu anında  Whatsapp numaralarına gönderiyorum ayrıca bir sorun durumunda iletişime geçebiliyorsunuz. 50TL ve üzeri alışverişlerde kargo bedava.



BKM Kitap; Bkm Kitap ile tanışmam bir arkadaşımın kitabındaki 9.90TL lik kampanya vesilesi ile oldu. 15 Haziran 2017 de hazır siteye girmişken 5 kitap 1 kılıf sipariş verdim. Hemen EFT’sini yaptım. Tabii ki yanlış kitap seçtiğimi fark edince telefonla ulaşmaya çalıştım. Telefona robot cevap verip bekleyenler arasında 4. Sırada olduğumu söyledi. Bu 20 dakika kadar 3, 2, 1 diye devam etti ve tam sıra bana geldi derken hat düştü. Hatlarda sorun vardır diyerek tekrar aradım bu sefer bekleyenler arasında 5. Sıradaymışım 20 dakika daha bekledim ve tel cevap verdi kitabı değiştiremeyeceklerini ücretini tarafıma iade edeceklerini hesap numaramı mail atmamı söylediler.  Peki deyip verdikleri adrese mail attım. Site üzerinden sipariş durumunu takip ediyorum. 16 Haziran sabahı siparişiniz hazırlanıyor oldu öğleden sonra kargoya verildi. Vay dedim süper site buradan da alırım artık dedim.  30TL ve üzeri alışverişlerde kargo bedava. Cumartesi kargom yok, pazartesi yok Salı aradım. Siz ödemenizi yapmamışsınız dediklerinde ne demek yapmamışsınız 15 Haziran saat 12,30 da yaptım dedim. Dekontu mail atın dediler verdikleri adrese hemen attım.  Ama cevap yok o gün. Bu arada hesap detaylarımı da ekledim. Ertesi gün mailiniz gelmedi dediler yeniden yolladım. Bu arada onlar maillerimi göremiyorlar site üzerinden mesaj atıyorum bana mail ile ertesi gün dönüyorlar. Nihayet gördüler ve yolladılar. Kargo bana 23 Haziran akşam saat 19.00 da geldi. Ama 9.90 lık iadem 07 Temmuz 2017 de yapıldı. Sürekli aramam ve mesaj atmam sonucu (En son muhasebecinin cep telefonunu verdiler. (Ki ona ulaşmamda mucize oldu ya telefonu açmadı ya da ben sizi arayacağım deyip aramadı.) Arayıp ona bağırdım (‘Ödemeyi yapmayacaksanız söyleyin bu ne dalga mı geçiyorsunuz’ diye. ) 

Kargo seçeneği yok tek seçenek PTT KARGO bana gelen paket özensizdi. İçinden ayraç ve Ptt bayram tebrik kartları çıktı ama bu beni mutlu etmedi. Bir özür telefonu veya maili gelmeliydi.  Anlayacağınız benden size tavsiye BKM Kitaptan sipariş vermeden önce birkaç kez düşünün…



Sevgiler,
Çilek Kız


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder