2 Nisan 2016 Cumartesi

Esir Yürek - Jennifer Royce







                                   

  

         Merhaba, benden kitap önerisi bekleyen sevgili blog takipçilerim şimdi size bir kitap önerisinde bulunacağım… Asil Korsanlar serisinin ilk kitabı “ESİR YÜREK” Kitabın yazarı Jennifer Royce… Kitap henüz raflarda yerini almadı, son okumasını ben yaptım o yüzden biraz erken okumuş olabilirim… Kitabı çok yakında raflarda görebileceksiniz ve bence hemen alıp okuyun… Birde Tarihi Aşk Romanlarını seviyorsanız elinizden bırakamayacaksınız…

         İlk sayfasından, son sayfasına kadar artan bir heyecanla okuyacağınız müthiş bir kurgu… Okurken kendimi Mısır çöllerinde bir cariye, İngiltere’de davetlerde bir Leydi olarak hayal ettim…  Serinin devam kitabını heyecanla bekliyorum…

Köle Fahid ile Sagirah’ın Mısır’da başlayıp İngiltere’ye uzanan büyük Aşk’ları… Fahid gerçekte kim, Peki ya Sagirah cariye olabilecek mi?

          Küçük bir çocukken ailesi gözleri önünde öldürülen Asilzade Fahid, korsan gemilerine köle olarak satılması ve ardından Mısır’da İngiliz bir Lord tarafından 550,00 pound karşılığı satın alınması ile Sagirah’ı ile tanışıyor…
   

*Aynı kadere mahkûm olmaları bir tesadüf müydü?

* “Neredesin, Sagirah? Mutlu musun? Geçmişi geride 
bırakabildin mi? Ben hâlâ bocalıyorum. Umarım, her şey 
gönlünce olmuştur."









6 yorum:

  1. Güzele benziyor kalemine sağlık, bende beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle harika bir kitap...

      Sil
    2. Blog adresinizi verirseniz büyük bir keyifle ziyaret ederim ...

      Sil
  2. :D çok teşekküür ederim güzel cümlelerinize

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sade bir yazı oldu asıl yazımı ... Kitap vitrinlerde yerini aldığında yazacağım... Asil Korsanlar serisi kesinlikle bir çok okuyucunun merakla bekleyeceği bir kitap olacak .... Kaleminize sağlık

      Sil
    2. Yüreğinize ve gözlerinize sağlık uzun uzun da bekliyorum yorum olarak.İnşallah okuyucusu bol olsun :D

      Sil