2 Şubat 2016 Salı

Mektup Arkadaşım



Merhaba ; 
Mektup yazmayı sever misiniz? Ben gençliğe adım attığım ilk yıllardan itibaren severim ...
 Daha doğrusu yazmak benim için bir tutku ... Hayallerim arasında kitap yazmak var kitabımın konusu , karakterleri belli ama cesaret edip kalemi kağıdı elime alamadım onun yerine bol bol okuyorum ... Neyse konuyu dağıtmayayım ... İlk mektup arkadaşım Hollanda'da yaşayan komşu kızı  çocukluk arkadaşım Tülay'dı ... 2 yıl yazıştık onunla sonra okul yoğunluk ve adres değişiklikleri koptuk ....Aradan yıllar geçti ablam 6 Aylık eğıtim için Trabzon  polis okulu'na gitti ve benim 
2.i mektup arkadaşım oldu 6 ay boyunca ... Daha sonra kuzenım Çanakkale 18 Mart Üni. okumaya gidince bana yeni bir mektup arkadaşı geldi dedim ...Erkek kardeşim askere gitti ona yazdım bir süre. Can dostum Manevi kardeşim Rahmetli Caner'im asker oldu onunla yazıştım ... Dedim ya yazmak bir tutku ...  Ben söz ile ifade edemediklerimi yazarak ifade etmeyi seviyorum ... Bu bloğun oluşmasının en büyük sebebide yazmaya olan sevgim ....

Şimdi yeni bir Mektup arkadaşım var onunla tanışmamız benim bloğumun takipçisi olması ile başladı sonra ikimizinde Kitap Ağacı üyesi olmamız e birde hemşerilik var  derken konuştuk ve ortak tutkularımızdan biri mektuplar ortaya çıktı... Biz bir birinden uzak iki kadın mektup arkadaşıda olmaya karar verdik ... Sevgili Ahu Kader ile yukardaki zarfta Ahu'dan gelen ilk mektubum bana müsade arkadaşıma uzun bir mektup yazacağım ...

Sevgiler ;  

6 yorum:

  1. Canim benim mektubun sana ulasmasina o kadar sevindim ki anlatamam. Türkiye PTT'si sagolsun o kadar cok mektubum kayboldu ki. Öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef posta idaresi rezalet çalışıyor ...Bakalım benim mektup sana kaç günde gelecek

      Sil
  2. Benim küçükken japonyadan vardı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel ... Şimdiki çocuklar ellerinde son model telefon Mektup yaz desek o ne derler ...

      Sil
  3. benimde vardı mektup arkadaşım ama adres değişince falan koptuk bir daha da bulamadık birbirimizi bide email arkadaşlığı var onda kopmuyorsunuz mail şifrelerini unutmadıkça :)) almanyadan mail arkadaşım vardı hala konuşuruz benim bloguma da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde bir oyun sitesinde tanışıp uzun yıllar mail arkadaşlığı yaptığım bir arkadaşım vardı Amerikada yaşayan Türk öğrenciydi ... Hatta türkiye'ye geldiğinde tanıştık uzun yıllar süren dostluğumuz oldu Banu ile...

      Sil