18 Şubat 2016 Perşembe

bAŞKent değil anKARA



Ben yıllardır  yaşadığım şehre anKARA derdim..Arkadaşım Şenay sen yanlış biliyorsun bAŞKent derdi ve dün bir kez daha anladık ki burası anKARA


Dün arayanlar , sosyal medya hesaplarımdan yazanlara iyiyim dedim ama bedenen iyiydim ruhum ne durumda inanın bilmiyorum... Ülkede Anti depresanlar şeker gibi tüketiliyor deniliyor... Ne yapılsın anti depresan kullanılmasın insanların hayattan umudu kalmadı. Bu ölümler kader falan değil , kazadır, hastalıktır , ani ölümdür kabul ederim ha sanmayın ki  inançsızım . Bir çok dindarım diyenden daha inançlıyım ben. Ama pisi pisine bir hiç uğruna masumların ölmesini kabul etmiyorum. Sivil , Asker , Polis , Doktor , Öğretmen , Hemşire , Çocuk , Bebek ... Terörün her türlüsünden acı çekmiş bir ülkeyiz  yeter artık yeter ... 



Dün patlama TBMM'nin çaprazı Genel Kurmayın 200 metre ötesinde oluyor bu ülkenin İstihbarat Teşkilatı ne iş yapıyor haberleri yokmuydu yoksa İstirahattelermiydi. Askeri servis güzergahı. Bomba personel çıkış saatinde patladı. Benim işyerim  Tunalı'da  patlama olduğunda ofiste çalışıyordum sesi duyunca iş arkadaşıma gök gürledi yağmur yağacak dedim... 5 dakika sonra annem aradı patlama nerde olmuş dedi. Ne patlaması anne gök gürledi dedim ... Kızım internetten bak meclisin oradan dumanlar yükseliyor , ambulans seslerini duymuyormusun dedi. Hemen Hürriyet , Sözcü'nün internet sitelerine baktım haber yok anne eminmisin dedim haber düşmemiş. Sayfayı sürekli yeniledim ve 5 dakikanın sonunda haberi gördüm Kızılay'da büyük patlama detaylar az sonra ...Detay çok verilmedi patlamanın olduğu yer yazıyordu sadece ... Ve kısa bir süre sonra yayın yasağı.  Olay yerinin  yakınından metro geçiyor , yaya ve araç yolu onlarca masum sivil ve asker  can verdi ...  Ve ardından bu sabah Diyarbakır Lice'de 6 şehit ... Gün ne zaman aydın olacak bilmiyoruz... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder