11 Ocak 2016 Pazartesi

Acı






Sergül  Kato ....

Kim derseniz bir anne , eş... Japonya'da eşi ve minik kızı ile mutlu bir yaşamı varmış .... Varmış diyorum çünkü ben tanımıyordum ne bloğundan , ne youtube kanalından nede sosyal medya hesaplarını takip ediyordum .... Ta ki o karagün Efsun'unu kaybettiği gün öğrendim kim olduğunu ... Onun acısını anlayamazdım çünkü anne değilim bu kadar büyük bir acı yaşamadım  rabbimde kimseye yaşatmasın ...

Sergül acısını dostları ile paylaştı sosyal medyadan ama acısını paylaşmasını anlamadılar kınadılar üzdüler yıprattılar ... Acılara saygı duymak gerek yorum yazmayın  ... İllede bir şey yazmak istiyorsanız da sabır  dileyin sadece ...


Bu anne kızının anısını yaşatmak için Tema ile ortak bir projeye imza attı EFSUNLU ORMAN ...

Bugün bende Efsunlu Orman için 5 fidan gönderdim ...

1 Fidan kendim için ....Kalan 4 Fidanı'da #romantikkitaplarkulubuyeniyil yarışması için yarışan ve ödül almaya hak kazanan kişiler için gönderdim ...

Sevgili @hul_ya , Sevgili @kaderinkitapları , Sevgili @karacaan8 ve Sevgili @sedasrlknn sizinde EFSUNLU ORMAN'da birer dikiliağacınız var artık ....


Sevgili Sergül ;
Acını anlayamam sadece Melek Efsun için duâ edebilirim ... Rabbim sizlere sabır ve dayanma gücü versin

5 yorum:

  1. Sergülü takip ediyordum. Efsunla Türkiye ye gelme anlarını videolarını izlemiştim. Derken, o haber beni de yıktı. İçimi çok yaktı bu bebeğin kaybı. Arkasından bir bir hafta sonra anneciğimi kaybettim.:( Her ölüm için ağaçlar dikebilsek, hatıraları kalsa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Anneciğinin mekanı cennet olsun ...Nurlar içinde uyusun ...Rabbim sizlere sabır versin

      Sil
  2. Sergül'ü yillardir takip ediyorum. O bebek dogana kadar ne kadar güzel heyecanlar yasadik onunla birlikte. Efsun'un öldügünü sayfasindan yayimlayinca insallah birisi haklemistir de kötü bir sakadir diye dua ettim. Hala inanamiyorum.

    YanıtlaSil