29 Eylül 2015 Salı


Efendim Merhaba şu yukarda gördüğünüz 2 kitap ve bir boyama kitabı  #indigoyayınları  bana ve benim gibi bir çok okuma aşığına gönderdiler  yeni iki  yazarla tanışmam için kitaplardan birini  okudum ve bu yeni yazarla tanıştığım için çok memmun oldum ..

Yazar wattpad yazarı Tuğçe Sargın Kitabı Aşk Mutfağı ...

"Bazen sadece gitmek istersin.Gidince her şeyin düzeleceğini hissedersin "  Hayalleri mutfakta harikalar yaratmak olan Menekşe  her yıl farklı ülkelere gidip o ülkenin mutfağını öğrenmek için gerekli eğitimleri almaktadır ... Bu seferki durağı İtalya'dır ...Ve Menekşe İtalyan mutfağında sadece muhteşem tatlarla değil  Büyük bir AŞK'la da tanışır ...



Menekşe'nin kalbi ülkenin en gözde bekar Playboy'larından aynı zamanda patronu Ricardo için çarpıyor ve bu AŞK karşılıksız değildir...Mutlu bir AŞK ama kitabın sonunda sizi büyük bir süpriz bekliyor ...

Eğer sizde Romantik Film sevenlerdenseniz bu kitabı okuyun derim ben ...Sevgiler





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder