5 Ocak 2015 Pazartesi

Yaşasın Sağlıklı Zayıflama



Merhaba ;
Yeni yıl yeni kararlar aldım bunlardan biride 25 Fazla kilomdan kurtulmak ... Evet sabah tartıda gördüğüm 85Kg dan sonra doğru karar verdiğime emin oldum ...  Hayatımdan  Tuz , Şeker , Beyaz ekmeği çıkarıyorum .. Yaptığım bazı egzersiz hareketlerini video olarak en kısa zamanda ekleyeceğim

Güne 300Ml limonlu ılık su ile başladım ....
Ardından kahvaltı için 4 adet yeşil zeytin , 1 kibrit kutusu kadar beyaz peynir ,  1 adet haşlanmış yumurta , 3 adet kuru kaysı 1,5 adet ceviz , 2 dilim tam tahıllı ekmek , bol yeşillik ve 1 bardak şekersiz açık çay  ....

 
Saat 11:30 da 1 adet Meyve (Armut ) ile Ara öğün yaptım  
 


Saat 14.00 da öğle yemeğim Beyaz et ve 2 dilim Tam tahıllı ekmek İçecek olarak 1 şişe soda 






Saat 16:30 da 1 çay bardağı leblebi ve Yeşil Çay ile tekrar ara öğün yaptım





Akşam Yemeğim 1 Kase Çorba 1 dilim ekmek 1 kase yoğur(Baharatlı) olacak  ve gün boyunca su içmeyi unutmuyorum  Su şişeme 1 adet çubuk tarçın atıyorum ve mesai boyunca 2 Lt içiyorum .... Gün içinde 3 tane açık limonlu ve şekersiz çay içtim ...

3 yorum:

  1. Tavsiyem; günde 1 saat yürüyüş ve akşam 7'den sonra bişi yememek..

    YanıtlaSil
  2. İnan bu ikisini yapabilirsen yemekten çok kısmana gerek kalmıyor 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1.5 yıldır Hergün 1 saat yürüyüş yapıyorum ama kortizon kullandığımdan ödem var vücudumda ... bu şekilde deniyorum umarım hedeflediğim kiloya ulaşacağım

      Sil