12 Ocak 2015 Pazartesi

Diyetteyim 2







Merhaba ;
Biliyorsunuz 5 Ocak da diyete başladım ve  oldukça başarılı geçiyor ... Bu sabah tartıldım ama 5 Şubata kadar tartılmayacağım ve o tarihe kadar  kilomu açıklamayacağım  totem yapacağım...

Hayatımdan şekeri çıkardım derken gerçekten kararlıyım  vücudumun ihtiyacı olan şekeri kuru meyve yiyerek alıyorum ... Tam anlamıyla Türk kahvesi tiryakisiyimdir ama orta yada şekerli içerim fakat diyete başladığımdan itibaren sade kahve içiyorum ve çokta keyif alarak içiyorum  ..


  İş arkadaşlarımın ikramları kurabiyeler ve pastaları reddediyorum ... Bu pazar sabahı babam bana inat yapar gibi kahvaltıya su böreği ve meşhur Sivas katmeri aldı ben klasik yumurta , yeşillik , zeytin , peynir , kuru kayısı ve ceviz ile kahvaltımı tamamladım ...



Bu kilolar gidecek ....



Sevgiler

3 yorum: