22 Aralık 2014 Pazartesi

Sediklerinize küçük mutluluklar verebilmek


Bana gelen kartta tabi ki çilek olmalı ....




Bu bloğun yazarı biraz geri kafalı ne konuda mı teknolojiyi hayatın her noktasında kullanmayı sevmediği için . Tabi kime göre geri kafalı olduğu tartışılır . Bayramlarda özel günlerde sevdiklerime tebrik kartı yollamak veya askere mektup yazmak en sevdiklerimdendir ... Mesela Klavye kullanmayı  sevmem kağıt kalem kullanmak mutlu eder beni ...Bu yıl bazı dostlarıma yeni yılda kart gönderdim onların tepkileri beni o kadar mutlu etti ki  artık her özel günde onlara ve diğer sevdiklerime kart yollamak yada mektup yazmak konusunda  karar verdim ... Bence sizde sevdiklerinizi arada şaşırtıp onlara güzel sürprizler yapın .. Bu arada bir kartta bana geldi posta kutusundan fatura veya gereksiz  reklamlardan  sonra bu kart çok iyi geldi ....


Sevgiyle kalın



Bu resimlerde  dostlarımın  mutluluklarını paylaşma halleri ..



Sinem


Ahsen


Ebru


Necmiye


Figen


Gülsüm

                                                                            Tuba
                                                                      

                                                                               Pınar
                                                        


4 yorum: