27 Kasım 2014 Perşembe

Kişiye özel hediyeler

video


Soğuk bir Ankara gününden hepinize merhaba ;
Bugün kendisinden keyifle alışveriş yapacağınız  birinden bahsedeceğim  ; çünkü ben ondan alışveriş yaparken çok mutlu oluyorum .... Adı Derya Akdeniz Üniversitesi Grafik Tasarım mezunu ... Çizdikleri muhteşem birde çizdiklerini renklendirip hayat katmıyor mu...  Aşağıda örneklerini göreceksiniz ha bu arada çizimleri kişiye özel ... Ben Derya ile nerde tanıştım oda benim gibi bir Kitap kurdu ve Kitap Ağacı üyesi 08 Mart 2013'de yapılan buluşmamıza ayraç getirmiş ve çekiliş yapıldı şansa bakın yukardaki muhteşem ayraç bana çıktı ... Ayrıca 26 Ekim kitap ağacı buluşmasında bana harika bir kupa hediye yapmış hem kupamda ismimde yazıyordu..... Sadece ayraç değil yaptıkları Kupa , Çanta , T-shırt , Bebek bodyleri , Defterler , takvim ... Bunlara örnek resimler aşağıda  ... Yılbaşı yaklaşıyor  bence bu tasarımlar ile sevdiklerinize sürpriz yapın ...


Beğendiniz ve Derya'ya sipariş mi vereceksiniz ...İşte Nasıl ulaşacağınız

Gmail                             :  deryab1379@gmail.com

İnstagram                       :  DRY_BSPNR























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder